Tapasztalataim a rajzok fekete határvonalainak eltüntetésével kapcsolatban

tapasztalataim_a_rajzok_fekete_hatarvonalainak_eltuntetesevel_kapcsolatban_01.jpgSziasztok!
2021 december 15-én kezdtem el kísérletezni különböző eszközökkel, hogy kinyomtatott képen és színező könyvekben, hogyan tudom eltüntetni a rajzok fekete határvonalait. Összesen 3 hónap és 24 napig kísérleteztem. Ez idő alatt 24 cikket, 24 videót készítettem. 4 különböző eszközzel kísérleteztem a cikkek és videók hossza eszközönként kinyomtatott képen vagy színezőkönyvben használva 2 vagy 3 részesek lettek.

Minden kísérletezések előtt nem próbálgattam az eszközöket a fekete határvonal eltüntetésére ebből tehát az következik, hogy minden egyes cikkem és videóm az első próbálkozást mutatja be Nektek. Most pedig nézzük részletesen miket tapasztaltam a bejegyzéseim és videóm készítése során.

Kinyomtatott képek:
A kinyomtatott képeknél nagyon fontos figyelembe venni:
- A nyomattó vagy a fénymásoló papír vastagságát azaz, hogy mennyi grammos egy lap. Nekem 80 grammos A4-es méretű nyomató papírom van itthon így minden képet ilyen lapra nyomtattam de a nyomtatok nagy többsége még a 120 grammos papírra is tudnak nyomtatni.
- Milyen mennyiségű festéket használ a nyomtató a nyomtatás során. Vannak olyan nyomtatok, amelyekben nincsen olyan lehetőség, hogy beállítsuk, hogy spóroljon a festékkel és annyit használ, hogy a 80 grammos papír alja hullámos lesz olyan mintha eláztatná a sok festék. Ez a jelenség, hogy milyen mennyiségű festéket használ egy nyomtató nem csak az imént említett beállítástól függ hanem attól is, hogy a kinyomtatni kívánt színező rajzai milyen vastag vonallal vannak megrajzolva.
Példa:
Ez a rajz nagyon szép vékony vonalakkal készültek a nyomattó ebben az esetben kevés festéket fog elhasználni nem lesz annyira fekete a rajzok vonala ez nekünk nagyon jó mert könnyebb dolgunk lesz a határvonalak eltüntetésében.

Ez a rajz pedig vastagabb és erősebb fekete vonalakkal készült. Itt a nyomtató több festéket fog használni és a határvonalak eltüntetésekor valószínűleg több rétegben kell lefestenünk azokat, bár ez a használt eszközök fedőképességétől is függ.

Eszközök:
1. Pentart akril fehér matt festék 50 ml-s

Erről az eszközről írtam már nektek egy bemutató részt az egyik bejegyzésemben amit itt érhettek el:
https://doraszigete.blog.hu/2021/12/15/fekete_hatarvonal_eltuntetese_a_rajzok_korul_kinyomtatott_kepen_pentart_akril_festekkel_1_resz_video

 A vonalak egész vékonyan lettek megrajzolva ennek ellenére a festék két rétegben vittem fel. A festék állaga közepesen folyékony. A számomra megfelelő állag kikeverésénél felszívtam a tégelyből egy kis festéket és egy kis műanyag tetős dobozba tettem bele majd pár csepp vizet adtam hozzá.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
lepke_elso_reteg_festek.jpg
A második réteg festése és száradás után így néz ki a kép
lepke_masodik_reteg_festek.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
a_lepke_kiszinezve.jpg
Tapasztalatom:
Mivel a festék közepesen folyékony állagú ezért a pár csepp vizet nyugodtan kihagyhatom így még jobban fog fedni a festék, mert nem lesz hígabb a festék mint amennyire híg a tégelyben. Ha az említett módon festettem volna lehet, hogy egy réteg festék is elég lett volna bár a közepesen folyékony állag miatt még ebben az esetben is lehet szükség lehet még egy rétegre. Carioca 24 darabos színes ceruza készletet használtam a színezéshez. A festék halványította, fakította ki a ceruzák élénk színét az igazi erőteljes színeit kaptuk vissza a képen. Még így is, hogy pluszban hígítottam a festéken egy kis vízzel és két rétegben vittem fel tökéletes végeredményt kaptam a fekete határvonalak teljesen eltűntek a rajzról.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videókat itt érhetitek el:
1. rész
2. rész
3. rész

2. Carioca tégelyes fehér tempera 35gr-os
Ezt a festéket két féle képpen lehet hígítani.
Az első hígítási folyamat során pár csepp vizet csepegtetek a tégelybe megmozgatom egy kicsit a tégelyt, hogy a víz felhígítsa a festéket és fel tudjuk venni az ecsetre a festéket.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
1.jpg


























Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
virag_kiszinezve.jpg
Tapasztalatom:
A tégelyben lévő festék mennyiség van olyan tégely amely félig van festékkel ebben a festék nagyon kemény olyan gumi szerű ha belenyomjuk az ecset végét marad a helyén egy lyuk. Az ecset szálaira pedig egyáltalán nem lehet felvenni a festéket ezért is hígítottam, lágyítottam a festék tetején egy kis vízzel. A kevés víznek köszönhetően csak annyira hígult a festék, hogy feltudjuk venni az ecset szálaira és ne legyen olyan sűrű, hogy ne tudjunk vele festeni. Elég volt csak egy réteggel lefestenem a rajzok vonalait. Száradás után a Carioca 24 darabos színes ceruzával kiszíneztem a képet és tökéletes végeredményt kaptam nem fakította ki a ceruza színeit nem lettek világosabbak a színek ugyan azt az eredeti erős élénk színt kaptam vissza, amelyen a ceruzák színe valójában és teljes mértékben eltűntek a fekete vonalak.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész

Carioca tégelyes fehér tempera 35gr-os
A második hígítási folyamat során a félig festékkel töltött tégely másik felébe vizet öntöttem és rátettem a tetejét, majd elkezdtem rázni a tégelyt, majd forgatni, hogy a víz egyre jobban elkezdje hígítani, lágyítani a festéket. Mikor úgy éreztem eleget ráztam és forgattam levettem a tetejét és az ecsetem végét belevéve a tégelybe lassan elkezdtem kevergetni a festéket, addig kevertem amíg eltűntek belőle az összeállt festékrétegek és egységes lett.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
festekreteg_felvitele_2.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
a_gomba_kiszinezve.jpg
Tapasztalatom:
Ezzel a hígítási variációval is elég volt csak egy réteg festéket felvinnem a rajzra ahhoz hogy úgy elhalványuljanak a határvonalak, hogy száradás után elkezdhessem a színezést a 24 darabos Carioca színes ceruza készlettel. Ebben az esetben is tökéletes végeredményt kaptam teljesen eltűntek a fekete határvonalak és nem halványított a festék a ceruzák élénk színein.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész

3. Uni Chalk Marker fehér Folyékony kréta
Erről az eszközről írtam már nektek egy bemutató részt az egyik bejegyzésemben amit itt érhettek el:
https://doraszigete.blog.hu/2020/10/08/uni_chalk_marker_folyekony_kreta_bemutatasa

A folyékony krétát kipumpálom egy palettára és így mártom bele az ecsetet. Mivel nagyon folyékony állagú így nincs szükség vízzel való hígításra azonnal festhetünk vele.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
folyekony_kretaval_lefestet_virag.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
firag_kiszinezve_1_reteg_feher_folyekonykreta_utan.jpg
Tapasztalatom:
Egy rétegben is nagyon jól fedett a folyékony kréta. Gyorsan szárad így nem kellett sokáig várnom, hogy a Carioca 24 darabos színes ceruza készlettel kiszínezhessem a képet. Ezzel az eszközzel nyugodtan festhetek kiszínezett felületre vagy ha pöttyöket vagy hópelyhet szeretnék egy kiszínezett háttérre vagy bármilyen mintát egy felületre nyugodtan használhatom. Viszont a folyékony krétára nem érdemes színezni legalábbis ezzel a színes ceruza márkával nem, mert sajnos kifakítja a ceruza színét nem adja vissza azt az élénk színt amilyen a ceruza valójában. Én csak ezzel a ceruza márkával (Carioca 24 darabos), mert ez volt itthon de nyugodtan próbálkozzatok más márkával is lehet, hogy találtok egy olyat aminek nem fakítja aki a színeit ha rászínezzünk vele a megszáradt folyékony krétára. Még azt is megjegyezném, hogy nem csak a ceruza márka lehet az oka ennek hanem a lap milyensége is.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész

4. Winsor & Newton Ink White Blanco (Winsor & Newton fehér tinta)
Erről az eszközről írtam már nektek egy bemutató részt az egyik bejegyzésemben amit itt érhettek el:
https://doraszigete.blog.hu/2022/03/31/fekete_hatarvonal_eltuntetese_a_rajzok_korul_kinyomtatott_kepen_winsor_newton_ink_white_blankoval

Használat előtt felráztam a tintát majd letekertem a tetejét és az ecsetet egyenesen az üvegcsébe mártottam. Tökéletes a tinta állaga nincs szükség semmilyen hígításra de ha véletlenül kiszáradna vízzel bátran hígítsátok fel. Gyorsan szárad utána jöhet a színezés.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
level_lefestese_1_reteg_winsor_network_inkel.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
levelek_kiszinezese_carioca_ceruzakkal.jpg
Tapasztalatom:
Tökéletesen fed egy réteg felvitele után is. A gyors száradásnak köszönhetően nagyon hamar elkezdhettem a színezést. Tökéletes lett a színezés végeredménye nem látszanak a fekete határvonalak és nem fakította ki a ceruzák színeit, ugyanazt az élénk színt kaptam vissza amilyen a ceruzák eredeti színe (Carioca 24 darabos színes ceruza).

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész

Színezőkönyvben
A kísérletezések idején csak Johanna Basford színezőkönyveim voltak itthon így minden kísérlet azokban történt. A könyvek magyar kiadásúak. Ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert minden kiadásnak más és más a lapjainak minősége és ez is nagyban befolyásolja a kísérletezések végeredményét. A magyar kiadású könyvek lapjai elég vastagok ahhoz, hogy több -féle eszközzel is színezhessünk benne viszont a többszöri radírozás akár kézi akár elektromos radírral egy idő után azt eredményezi, hogy elkezd feljönni darabokban a lap de ez akkor fordul elő inkább ha előtte festettük a rajzott és utána rászíneztünk és így szeretnénk radírozni. Ha nagyon vizes ecsettel festünk a könyvben hamar felpuhítja elvékonyítja a lapot. A kísérletezések minden könyv esetében az utolsó két oldalon történt ahol lehetőségünk van a színező eszközeinket is kipróbálni. A színezéshez mind a négy eszköz esetében 24 darabos Carioca színes ceruza készletet használtam.

Eszközök:
1. Pentart akrilk fehér matt festék 50 ml-s

Erről az eszközről írtam már nektek egy bemutató részt az egyik bejegyzésemben amit itt érhettek el:
https://doraszigete.blog.hu/2021/12/15/fekete_hatarvonal_eltuntetese_a_rajzok_korul_kinyomtatott_kepen_pentart_akril_festekkel_1_resz_video

Johanna Basford Karácsony Johannával színezőkönyvében a vonalak nem túl vastagok de nem is túl vékonyak és nem is túl halványak de nem is túl erőteljesek éppen megfelelőek ahhoz, hogy színezés közben jól lássuk a határvonalakat. A festék állaga közepesen folyékony. A számomra megfelelő állag kikeverésénél felszívtam a tégelyből egy kis festéket és egy kis műanyag tetős dobozba tettem bele majd pár csepp vizet adtam hozzá.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
elso_festek_reteg.jpg
A második réteg festése és száradás után így néz ki a kép
masodikfestek_reteg.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
kismadar_kiszinezese.jpg
Tapasztalatom:
Miután mind két réteg megszáradt és elkezdtem színezni a képet bár a határvonalak eltűntek viszont a ceruza pigmentjei nem simák vagyis nem tudtam szépen egyenletesen kiszínezni a képet fehér apró foltok látszanak a színezésben voltak helyek ahol a ceruza nem fogta be a a lefestett részt. Ennek oka lehet a ceruza márkája vagy a színezőkönyv lapjai a lapokról fentebb írtam nektek ahol a színezőkönyvben történő kísérletezésekről kezdtem írni. Azt tanácsolom ha szeretnétek más színezőkönyvben és más márkájú ceruzákkal is kísérletezzetek ezzel az eszközzel, hátha megtaláljátok a megfelelő könyv lapjait és a megfelelő ceruza márkát hozzá.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész
3. rész

2. Carioca tégelyes fehér tempera 35gr-os
Ezt a festéket két féle képpen lehet hígítani.
Az első hígítási folyamat során pár csepp vizet csepegtetek a tégelybe megmozgatom egy kicsit a tégelyt, hogy a víz felhígítsa a festéket és fel tudjuk venni az ecsetre a festéket. Johanna Basford Virágálom színezőkönyvében a vonalak nem túl vastagok de nem is túl vékonyak és nem is túl halványak de nem is túl erőteljesek éppen megfelelőek ahhoz, hogy színezés közben jól lássuk a határvonalakat. Ebben a könyvben próbáltam meg eltüntetni a határvonalakat.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
1_1.jpg
A második réteg festése és száradás után így néz ki a kép
2_reteg_caroca_tempera_tegelyes.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
a_virag_kiszinezve_viragalom_szinezokonyv.jpg
Tapasztalatom:
Az első hígítási variációval a két festék réteg felvitele után elkezdtem kiszínezni a képet. Amit szerettem volna azt elértem eltűntek a határvonalak a rajzokról. A színes ceruza (Caroca 24 darabos) színeit nem fakította ki a festék megmaradtak az élénk a ceruza eredeti élénk színei. Viszont nem hiába vittem fel a festék rétegeket egyenletesen sajnos a ceruzával a színeket nem tudtam egyenletesen felvinni ezért apró fehér részek lettek a színezés során a képen. Ennek oka lehet a ceruza márkája vagy a színezőkönyv lapjai a lapokról fentebb írtam nektek ahol a színezőkönyvben történő kísérletezésekről kezdtem írni. Azt tanácsolom ha szeretnétek más színezőkönyvben és más márkájú ceruzákkal is kísérletezzetek ezzel az eszközzel, hátha megtaláljátok a megfelelő könyv lapjait és a megfelelő ceruza márkát hozzá.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész
3. rész

Carioca tégelyes fehér tempera 35gr-os
A második hígítási folyamat során a félig festékkel töltött tégely másik felébe vizet öntöttem és rátettem a tetejét, majd elkezdtem rázni a tégelyt, majd forgatni, hogy a víz egyre jobban elkezdje hígítani, lágyítani a festéket. Mikor úgy éreztem eleget ráztam és forgattam levettem a tetejét és az ecsetem végét belevéve a tégelybe lassan elkezdtem kevergetni a festéket, addig kevertem amíg eltűntek belőle az összeállt festékrétegek és egységes lett. Johanna Basford Karácsony Johannával színezőkönyvében a vonalak nem túl vastagok de nem is túl vékonyak és nem is túl halványak de nem is túl erőteljesek éppen megfelelőek ahhoz, hogy színezés közben jól lássuk a határvonalakat. Ebben a könyvben próbáltam meg eltüntetni a határvonalakat.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
festekreteg_felvitele_2_higitasi_variacio.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
karacsonyi_koszoru_reszlet_kiszinezve.jpg
Tapasztalatom:
A második hígítás variációnak köszönhetően csak egy réteg festékre volt szükségem. Száradás után kezdődhetett is a színezés. A határvonalak teljes mértékben eltűntek. A színes ceruza (Carioca 24 darabos) tökéletesen fedett nem lett csíkos és fehér voltos a végeredmény. De így sem vagyok maradéktalanul megelégedve az eredménnyel mivel néhol olyan hatást kelt mintha „szőrős” lenne a kép pedig nem az. Ezt leszámítva egész szép lett a végeredmény.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész

3. Uni Chalk Marker fehér Folyékony kréta
Erről az eszközről írtam már nektek egy bemutató részt az egyik bejegyzésemben amit itt érhettek el:
https://doraszigete.blog.hu/2020/10/08/uni_chalk_marker_folyekony_kreta_bemutatasa

A folyékony krétát kipumpálom egy palettára és így mártom bele az ecsetet. Mivel nagyon folyékony állagú így nincs szükség vízzel való hígításra azonnal festhetünk vele .Johanna Basford Virágálom színezőkönyvében a vonalak nem túl vastagok de nem is túl vékonyak és nem is túl halványak de nem is túl erőteljesek éppen megfelelőek ahhoz, hogy színezés közben jól lássuk a határvonalakat. Ebben a könyvben próbáltam meg eltüntetni a határvonalakat.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
1_reteg_folykekony_kreta.jpg
A második réteg festése és száradás után így néz ki a kép
2_reteg_folyekony_kreta.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
a_virag_kiszinezese_2_reteg_folyekony_kreta_felvitele_utan.jpg
Tapasztalatom:
Két réteg folyékony kréta felvitele és száradás után elkezdtem színezni (Carioca 24 darabos) a színes ceruzával és azt vettem észre, hogy nagyon fakó lesz a ceruza színe. Mindig laza mozdulattokkal színezek nem nyomomrá nagyon a ceruzát és úgy is megkapom az élénk színeket de most sajnos nem. Megpróbáltam jobban rányomni a ceruzát hátha így megkapom a várt élénk színeket de így sem sikerült. Ugyan a határvonalakat sikerült eltüntetnek de a színek fakók lettek és nem lett egyenletes a színezés fehér részek vannak benne és itt is megjelent a mintha itt-ott „szőrös” lenne a kép pedig nem az és a folyékony kréta egyenletesen lett felvíve a képre. Ennek oka lehet a ceruza márkája vagy a színezőkönyv lapjai a lapokról fentebb írtam nektek ahol a színezőkönyvben történő kísérletezésekről kezdtem írni. Azt tanácsolom ha szeretnétek más színezőkönyvben és más márkájú ceruzákkal is kísérletezzetek ezzel az eszközzel, hátha megtaláljátok a megfelelő könyv lapjait és a megfelelő ceruza márkát hozzá.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész
3. rész

4. Winsor & Newton Ink White Blanco (Winsor & Newton fehér tinta)
Erről az eszközről írtam már nektek egy bemutató részt az egyik bejegyzésemben amit itt érhettek el:
https://doraszigete.blog.hu/2022/03/31/fekete_hatarvonal_eltuntetese_a_rajzok_korul_kinyomtatott_kepen_winsor_newton_ink_white_blankoval

Használat előtt felráztam a tintát majd letekertem a tetejét és az ecsetet egyenesen az üvegcsébe mártottam. Tökéletes a tinta állaga nincs szükség semmilyen hígításra de ha véletlenül kiszáradna vízzel bátran hígítsátok fel. Gyorsan szárad utána jöhet a színezés. Johanna Basford Karácsony Johannával színezőkönyvében a vonalak nem túl vastagok de nem is túl vékonyak és nem is túl halványak de nem is túl erőteljesek éppen megfelelőek ahhoz, hogy színezés közben jól lássuk a határvonalakat. Ebben a könyvben próbáltam meg eltüntetni a határvonalakat.

Az első réteg festése és száradás után így néz ki a kép
1_reteg_winsor_newton_ink_white_blanco_felvitele.jpg
Most már nem látszik annyira a fekete határvonal így száradás után kiszíneztem a képet ami ilyen lett.
johanna_basford_karacsony_johannaval_renszarvas_kiszinezese.jpg
Tapasztalatom:
Mivel a tinta állaga tökéletes és nem volt szükség hígításra tökéletes fedést értem el így csak egy réteg felvitelére volt szükség. A színezés (Carioca 24 darabos színes ceruza) során a színeket nem fakította ki és egyenletes lett a színek felvitele nem lett csíkos és fehér foltos viszont itt is megjelent egy két helyen a „szőrös” lap hatás. A határvonalakat nem sikerült eltüntetnem már nem feketék inkább szürkés színűek de nem tűntek el. Ennek oka lehet a ceruza márkája vagy a színezőkönyv lapjai a lapokról fentebb írtam nektek ahol a színezőkönyvben történő kísérletezésekről kezdtem írni. Azt tanácsolom ha szeretnétek más színezőkönyvben és más márkájú ceruzákkal is kísérletezzetek ezzel az eszközzel, hátha megtaláljátok a megfelelő könyv lapjait és a megfelelő ceruza márkát hozzá.

Ehhez a kísérletezéshez tartozó bejegyzéseket és videót itt érhetitek el:
1. rész
2. rész

Összegzés:
Az, hogy az eszközök, hogyan viselkednek a kinyomtatott képeken és a színezőkönyvekben a lapok vastagságától és felületétől függ. A vastagság azért fontos, hogy az eszközök amelyek folyadékkal hígíthatók ne áztassák el a papírt ne legyen hullámos.
A színes ceruzák esetében fontos a lapok felületének milyensége, hogy biztosan egyenletesen tudjunk színezni a ceruzákkal ne legyen fehér foltos a színezés.
Van amikor a lapok lapok vastagsága és felülete teljesen megfelelő de a színes ceruza még sem fed tökéletesen ilyenkor a színes ceruzákat cseréljük le és próbáljunk ki egy másik márkát.
A vonalak eltüntetéséhez használt eszközökkel bátran kísérletezzetek több -féle képpen keverjétek ki a Pentart akril matt fehér festéket adjatok hozzá több festéket vagy ha sok a festék akkor több vizet. Több -féle felületű lapokból álló színező könyvekben vagy fénymásoló, nyomtató papírokon próbálgassátok a kikevert festéket a rajzokon amíg meg nem találjátok a nektek megfelelő végeredményt. A Carioca tégelyes tempera esetében is nyugodtan próbálkozzatok a megfelelő állag kikeverésével én azokat mutattam meg amiket én kipróbáltam de a kísérletezés határtalan. Az utolsó két eszköz ( Uni Chalk Marker fehér Folyékony kréta, Winsor & Newton Ink White Blanco (Winsor & Newton fehér tinta) esetében nem tudjuk másként kikeverni az állagot tehát itt nincs szükség kikeverési kísérletezésre itt csak azzal tudnunk kísérletezni hogy melyik fénymásoló, nyomtató papíron és egyes színezőkönyvek lapjain, hogyan viselkednek természetesen ezt az első két eszköz esetében is lehet próbálgatni.

A kísérletezésekről készült bejegyzéseimet videóval a linkre kattintva érhetitek el:
https://doraszigete.blog.hu/tags/technika/page/1

Az általam használt eszközöket a következő linkeken tudjátok megvásárolni:
Pentart akril festék matt fehér 50 ml-es
https://iskolaszeraruhaz.hu/Pentart-akrilfestek-50-ml-matt

Carioca tégelyes fehér festék 35 gr-os
https://www.okostojasjatek.hu/feher-tempera-tegelyben-635-gr-carioca-51514

és ha már a webáruházban jársz nézd meg a Djeco termékeket is:
https://www.okostojasjatek.hu/djeco-jatekok

Uni Chalk Marker fehér Folyékony kréta
https://iskolaszeraruhaz.hu/Folyekony-kreta-Uni-vekony-11-szinben

Winsor & Newton Ink White Blanco (Winsor & Newton fehér tinta)
https://muveszellato.com/tinta-wn-14-ml-702-white?keyword=winsor

Remélem sokan kipróbáljátok ezeket az eszközöket ehhez vagy más technikához és sikerült egy kis inspirációt adnom nektek a kezdeti elinduláshoz.
Hamarosan érkezem a következő bejegyzéssel amely nem hónapokat ölel majd fel így rövidebb lesz de remélem sokat segít majd nektek az a bejegyzésem is. Addig is jó kísérletezgetést kívánok. Ha szeretnétek bátran osszátok meg velem a kísérletezésitek eredményeit a Kapcsolat menü pontban található elérhetőségek valamelyikén e-mail vagy a blog Facebook oldalán privát üzenetben.

A bejegyzés trackback címe:

https://doraszigete.blog.hu/api/trackback/id/tr4817809517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Dóra Szigete

A blogot azzal a céllal hoztam létre, hogy megoszthassam az olvasókkal mind azt, ami engem éppen érdekel. Az írásaim készítésével azt remélem, hogy esetleg másoknak is felkeltem az érdeklődését egy könyv elolvasására vagy egy játék kipróbálására esetleg egy kreatív dolog elkészítésére.

Facebook oldaldoboz

Friss topikok

Címkék

& (1) 00 méret (7) 1- (1) 1. (6) 1.évad (1) 1000 (2) 11 színben (1) 12 (1) 12 darabos zsírkréta (1) 160 (1) 1950 (1) 1 hígítási variáció (1) 2-4 játékos (1) 2. (1) 2. rész (1) 2004 (1) 2007 (1) 2011 (1) 2016 (8) 2018 (1) 2019 (3) 2019 október (2) 2020 (3) 2021 (6) 24 (18) 24 darabos készlet (3) 2 part (1) 3. (1) 30 (1) 35 (1) 35gr (1) 35 grammos (1) 36 (1) 365 (1) 36 darabos (1) 36 db (1) 3d (1) 3D (2) 3d hatás (1) 3d origamai (1) 3d origami heart (1) 3d origami szív (1) 3szoros bűvész világbajnok (1) 4. (1) 40 (4) 45 perc (1) 5 (2) 50darabos (3) 8. oldal (1) 8. page (1) 80 gramm (4) 8 könyve (1) a (1) A. (7) a.o.esther (7) ablak (2) acquarell paint (1) acrylic paint (5) adam west (1) adarak (1) adobe (1) adobe coloring book (1) Adrienne Lafayette (1) adult (65) adult coloring (69) adult coloring book (72) adventure (24) ahdieh (1) ajándék (1) ajánló (17) akril (5) akrilfesték (4) akvarell (35) akvarell ceruza (1) akvarell festék (1) akvarell pencil (37) alak (4) alapforma (2) alapjáték (1) Alcatraz (1) alex (2) alexandra (2) álkalligráfia (1) alkalmazás (1) alkohol (1) alkoholos (1) alkoholos filctoll (1) alkotás (1) alkudozás (1) allan (1) állat (2) állati (1) állatkert (1) állatok (5) állatvilág (1) alma (2) álmodj (1) álom (44) álomgyár (2) álomgyár kiadó (2) álruha (1) amarika (1) amerika (1) andre (2) Andy Baron (1) angel (5) angol (3) angol kiadás (1) angol magyar kiadás (1) angyal (5) angyalok (2) animációs film (2) animation film (2) Anita (1) anna (5) anna and elza (1) anna and elza new storys (1) anna és elza új történetek 2 (1) Ann Chen (1) answer (1) anyag (1) ápolás (1) aquarell (16) arany (1) arany alma (1) arcok (1) are (5) ariel (3) Arshamon (2) art (6) Arthur (1) artshop (1) áruház (4) Assassins (1) astrid (2) ász (1) asztal (1) Asztaltársaság (1) átlapozós (4) átlapozosvideó (5) átlapozós videó (1) átlapozos videó (1) Aude (1) ausmalreise (1) ausztrália (1) áv (1) az (1) azrael (1) ázsia (1) az ajándék (1) a héttorony (1) A jégpalota rejtélye (1) a mini tinky adventure (1) a mi kis falunk (1) a pap felesége (1) baba (1) baba szappan (1) baby soap (1) backgraund (3) background (9) baglyok (1) bagoly (2) báj (1) Bakóczy Sára (1) Balázs (1) bambusz (1) bank (1) Bányai D. Ilona (1) barátság (1) barna (4) barnabé (1) baseball (1) basford (107) bázis (1) bázisú (1) befejező (7) befejező lakk (1) bejegyzés (1) béka (1) bella (2) belt (1) bemelegítő (1) bemelegítő gyakorlat (1) bemutatás (2) bemutató (10) bemutató. olaj (1) benett (1) bepillantás (1) bestseller (1) bethge (1) big (1) big h (1) big h family (1) bio (4) bioenergetic (4) bird (3) birds (1) black (5) black line (4) black line disapear (9) black paint (1) blanco (5) blendding (8) blender (10) bliriáns színek (1) blo (1) blog (72) blog.hu (34) blogger (68) blogget (1) blue (7) board (1) boardgame (2) bocsátás (1) boldogság (1) Bónizs Róbert (1) book (72) booktube (20) book cafe (6) bor (1) börtön (1) boszorkány (6) boszorkányok (1) Boszporusz (1) Botanic (2) Botanika (2) Botanikus (2) braun (3) brian (1) broom (2) brush (26) brush set (1) Bsford (1) bubi (1) buble (1) buborék (1) buda (1) budapest (1) Bul (1) bullet (1) bullet journal (1) burger (1) butterfly (2) bűvész (1) Bűvős erdő (1) bűvös erdő (1) caeioca (1) caeioca white tempera (1) cafe (7) cake (1) cápa (1) cards (1) carica tempera stick (1) carioca (25) Carioca 12 darabos zsírkréta készlet bemutatása - Videóval (1) carioca acquarell ceruza készlet (1) carioca acquarell pencil set (1) carioca pencil set (13) carioca színes ceruza készlet (20) carioca tégely tempera (7) carioca tempera (7) carioca zsírkréta készlet (1) caroca (3) caroca color pencil set (2) caroca crayon set (1) central (1) Centropen (1) Centropen OHP "F"-es méretű alkoholos filctoll (1) cerioca ceruza készlet (1) ceruza (88) ceruza színes (17) chalk (9) Chapman (1) charmed (1) chendler (1) chisldren (1) chris (1) chrismas (7) christiane (1) Christmas (1) Christmas with Johanna (2) cica (2) cicák (1) cili (1) címerek (1) cipő (1) citrom (2) citromsárga (13) clarendo (2) clean water (5) clear (2) clear water (2) Cleveland Brown (1) clever (1) color (70) colorbook (75) coloring (50) coloringbook (19) coloring bokk cafe (1) coloring book (4) Coloring Book (20) Coloring Book Cafe (7) Coloring Book flip thought (2) coloring whit me (18) colorino (12) colorino kids (13) colors (3) color blender (4) color me (1) color pencil (1) color pictures (1) color with me (19) Color With Me! 53 part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (6 part) (1) Color With Me! 56. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (9. part) (1) Color With Me! 57. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (10. part) (1) Color With Me! 60. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (13. part) (1) Color With Me! 61. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (14. part) (1) Color With Me! 63. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (16. part) (1) Color With Me! 64. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (17. part) (1) Color With Me! 65. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (18. part) (1) Color With Me! 66. part Johanna Basford Magical Jungle 8. page (19. part) (1) Color with me! Episode 54 Johanna Basford Magical Jungle Page 8 (Episode 7) - With Video (1) coluring (7) comedy (1) congratulation (1) Connect (43) Connect akvarell ceruza készlet (44) Connect akvarell ceruza készletű (2) connect ceruza készlet (32) cooke (1) cool (1) cotton wool (2) countri (1) Country (1) Country Charm (1) Country Charm Coloring Book (1) Country Farm Scenes (1) Country Farm Scenes Coloring Book (1) covid (1) covid19 (1) crayola (5) crayon (4) creative (4) Creative Haven (3) Creed (1) cristal (1) család (7) családi (1) családi társasjáték (3) családregény (1) csapat (2) császár (1) csatorna (1) csavard (1) Cselenyák Imre (1) csend (1) csendélet (1) cser (6) csiga (1) Csikász Lajos (1) csillag (2) csillagjegy (1) csillámos (1) csillám por (1) csodák (3) csodálatos (2) Csoda Szóda (1) csökkenő (1) csomagolás (1) csoport (2) Csorba (1) cukorka (2) cup (1) Curtis (2) Cute (8) Cute Witches (8) Cute Witches coloring book (8) dáma (1) darabos (1) dark (2) dark braun (1) dark pink (1) dark purple (1) david (1) db (1) deer (1) dekor (1) dekoráció (2) dél (1) delfin (2) denevér (1) derwent (2) dice (1) dices (1) die (1) Digitanart (1) díivat (1) díj (1) dilution (1) dilution variation (1) disappears (15) disney (5) dísz (1) díszek (1) díszités (4) diszítő (1) dobó (1) dobókocka (1) doboz (1) dőlésszög (1) dollár (1) Dolmány Attila (1) dombor (4) dombornyomott (4) dora (15) dóra (127) doraszigete (8) doras island blog (1) dóra szigete (138) dóra szigeted (2) dóra szigete blog (95) dóra szigete facebook (83) dóra szigete tiktok (8) dóra szigete twitter (2) dora szigete youtube (2) dóra szigete youtube (85) Dover Publications Inc (1) Dover Publications Inc. (2) download (2) drabos (1) draw (9) dream (14) duda (1) dupla (1) durva (1) durvaszemcsés (1) dust (12) dustpastell (12) Dylan (1) dzsungel (19) easy (1) ecset (32) ecsetfilc (1) ecsetvágű (1) ecsetvégű (1) ecsetvégű filc (1) egyébtémák (5) egyéb témák (4) egyedi (1) egyedinaptár (1) egyéni (1) egyetlen (1) egyház (1) egyházközösség (1) egyszemű (1) egyszerre (1) egyzerű (1) egy év (1) egy mini tintás kaland (2) egzotikus (1) Eifel-Torony (1) éj (1) éjjeli (2) ekkor érkezik (1) élet (2) életrajz (1) elfogadás (1) Elijah (6) eliza (1) élmény (1) elnők (1) élőlény (1) élőlények (2) előrendelhető (2) első (4) első évad (1) első rész (1) első réteg (1) első szerelem (1) eltüntetés (14) elveszett (2) elveszett fiú (1) elza (4) emberek (1) Enchanted Forest (1) energetic (4) eraser (2) erdély (2) erdő (1) erica (1) erica david (1) érkezik (1) erotika (4) értelmi (1) értelmifogyatékos (1) és (2) Esther (7) észak (1) eszköz (4) eszközök (29) eszter (1) eszter körömlakklemosó (1) etetés (1) étterem (1) évad (1) évente (3) evie (1) exerience (1) extra (1) ezt neked (1) F-es méretű (1) fa (5) Facebook (16) facebook (43) fal (1) fali (1) family (5) fantasy (6) faragás (1) Farm (1) farncia (1) fatörzs (1) fedőképesség (1) fehér (10) fehér akrilfesték (4) fehér ceruza (4) fehér tempera (1) fehér zsírkréta (4) fehírítő (1) fekete (14) fekete háttér készítés (1) fekete vonal (11) feladatok (1) felé (1) feleség (2) felhő (3) félig (1) felkelés (1) felmőtt (4) felnőtt (128) felnőttszínező (71) felnőtt színező (20) felt (1) fém (2) fény (2) fényes (2) fényes befejező lakk (2) fényigény (1) festék (8) festés (6) festmény (1) festmények (1) festő (1) figura (2) figure (1) filc (6) filctoll (1) film (2) finish (1) first (1) fish (5) Fitch (2) fiváló (1) fixálóspray (6) flip (2) flip through (3) flip throught (1) flip throught video (1) flip through video (2) Flora (1) Flóra Hartyandi (1) flourish (23) flower (14) flowers (51) flower dream (6) fogyatékos (1) föld (2) földrajz (1) fölötti (1) folyékony (7) fonal (1) forgó (2) francia (2) free (7) free page (2) frend (1) fresco (1) friends (1) fröccs (1) Fröccs társasjáték bemutató - Videóval (1) frozen (5) fül (2) fülbevaló (1) füles (5) full (1) fültisztisztítópálcika (5) fültísztító (1) fültisztító (3) fumax (1) fun (1) funkxió (1) füzet (1) gabriel (5) Gál Vilmos (1) game (2) garden (19) Gardens (3) garfit (1) Gary (1) Gáspár Ferenc (1) gatuláció (1) gazdag (1) gazdálkodj (1) get (1) ghost (1) gilbert (2) Gilbert du Motier de La Fayette (2) Glenn Quagmire (1) glitter (1) glitter draw (1) glóriák (5) god (1) Gogh (1) gold apple (1) gomb (1) gomba (2) gombnyomásra (1) gondozás (1) Goodridge (2) grafikus (1) grafilogika (1) grafit (1) grafit ceruza (2) grafit veruza rajz (1) graphite (1) graphite pencil (1) gray (1) gre (1) green (9) grey (1) griffin (1) gróf (1) Guillaume (1) guy (2) gyakorllat (1) gyár (2) gyémánt (1) gyémántfelhő (1) gyémántfelhő kiadó (1) gyermek (5) gyermekkönyv (4) gyermek könyvek (4) gyertya (1) gyönyörű (1) györffy (1) gyors (1) gyorsaság (1) győztes (1) hableány (1) háború (2) Hacsek Zsófia (1) hadihajó (1) hagyományos (1) hagyományos írás (1) hagy legyek az igazi! (1) hair (1) haj (3) hajlakk (3) hajnal (2) hajnóczy (1) hajnoczy soma (1) hajó (2) hal (3) halak (8) halak a tóban (8) half (1) halloween (6) halloween 2021 (7) halloween pumkin (7) harag (2) harag és hajnal (1) harc (1) harcosok (1) harmat (2) harmónia (1) Hartyandi (1) hasbro (1) használat (1) használata (1) Használjuk (1) hat (1) határ (1) határvonal (1) hatás (3) hatszögletű (2) háttér (16) háttér készítés (10) havas (1) havashatás (1) haven (9) havonta (1) ház (1) heart (4) helikon (1) hely (1) helyes (1) helyes válasz (1) helytelen (1) helytelen válasz (1) hercegnő (1) herkentyű (1) herliz (1) hiba (1) hibajavító (1) hígítás (5) hígítási variáció (1) hímzés (4) híres (1) history (1) hiteles (1) hivatalos (1) hívogat (1) (1) hobbi (1) hobby (2) hódoló (1) hóember (2) hógömb (1) hogyan (3) hogyan használjuk (1) hogyan használjuk a porpasztell krétát (1) hogyan óvd meg alkotásaid színét a kifakulástól (1) hogyan rajzoljunk (1) hóhatás (1) holly redd (1) home (1) home sweet home (1) homok (1) homokóra (1) hónap (1) Hood (2) hop (1) hópaszta (1) horse (1) horse adventure game (1) hosszú (1) house (1) how (5) how to draw (2) How to Draw Inky Wonderlands (3) hu (1) hullám (1) hun (1) hungary (2) Hurial (1) husky (2) húsvét (1) húzz (1) Iain (1) ice (4) icemagic (4) icepalace (1) idézetek (1) igalom (1) igaz (1) igaz történet (1) illusztrátor (1) ingatlan (2) ingyenes (6) ingyen kép (1) ink (19) Inky (23) inspirálódj (2) inspráció (2) introducing (1) iq (4) írás (2) irodalom (1) iskola (6) iskolaszer (6) iskolaszeraruhaz (17) iskolaszeraruhaz.hu (25) island (67) ismerjétek (6) Isolde (2) Isolde Johannsen (2) istván (1) isztanbul (1) Izolde Johannsen (1) jack (1) jacket (1) jág (1) japán (1) jason (2) játék (11) Játék (4) játékos (8) jaurney (1) javítás (1) javító (1) jég (4) jégvarázs (5) jegy (1) jelen (1) jelenetek (2) jjoker (1) (1) joanna (7) joey (1) joe swanson (1) Johanna (50) johanna (55) johanna basford (92) Johanna Basford (33) jöhanna basford könyvei (1) johanna rajziskolája (2) Johanna’s Christmas (2) Johannes (1) Johannsen (2) jókedv (1) jóképű (1) joker (1) jókívánság (1) jolly (1) Joshua (1) journal (1) jövő (1) jövőbetekintő (1) jumbo (1) kaland (32) kalandos (2) kaland játék (1) kalap (1) kalap szalag (1) Kálid (2) kalligráfia (1) kalocsa (1) kanapé (1) Kapa Mátyás (1) kapuja (1) karácsony (15) karácsonyfa (6) karácsonyfa díszek (1) karácsonyi koszorú (4) karácsony johannával (9) karácsony Johannával (1) káro (1) karton (1) kártya (10) kártyajáték (4) kávésbögre (1) kavics (1) kavicsfestés (1) kedv (1) kedvesség (1) kék (8) Kelli Laderer (1) kelta (1) kemal (1) kemal güven (1) kendő (1) kenguru (1) kép (1) képző (2) kérdések (2) Kerekes József (1) kerek ecset (1) kereskedelem (2) kereskedés (1) kereskedó (1) kerestetik (1) Kert (15) kert (8) kertai (1) kertai zalán (1) kertász (1) kés (1) készítés (1) készlet (8) két (1) kéthavonta (1) kétszemű (1) Kew (2) key (1) kft (8) kiadás (8) kiadó (68) kiadócsoport (2) kicsi (1) kids (13) kiegészító (1) kiegészítők (2) Kiersten (1) kifakulás (1) kifestő (61) kifestőkönyv (60) kifestő naptár (1) kihívás (1) kihúzás (1) kikapcsolódás (41) kikőtő (6) kikötő (3) kimosható (1) kimosható 6 darabos carioca tempera stick (1) kina (1) kinyomtatott (1) kipróbál (1) király (2) Királyi (2) királynő (1) kis (1) kisérlet (1) kisérletezés (3) kisfröccs (1) kismadár (1) kiszállytás (1) kiszínezve (2) kis madár (1) kitöltés (1) kivégzés (1) kivehető (9) klasszikus (1) klub (2) (2) kocka (2) kockanadrág (1) kocska (1) kód (1) kódolt (1) kolibri (6) koncentráció (1) könnyed (1) könnyen hegyezhető (1) konyha (1) konyhadekor (1) konyv (4) Könyv (12) könyv (103) könyvajánló (8) könyve (1) könyvei (1) könyvek (3) könyvmoly (1) könyvmolyképző (2) könyvsorozat (11) köpeny (1) kör (2) köröm (4) körömlakklemosó (5) köröm díszítő ecset (4) koronavíroshelyzet (1) koronavírus (1) korong (1) körül (2) kossuth (14) kossuth kiadó (1) kossuth kiadó csoport (1) koszorú (2) kővek (4) kövesd (1) közösség (1) kre (1) kreatív (133) Kreatív-sarok (92) kreative haven (2) kreatívitás (54) kreatív kikötő (6) Kreatív sarok (18) kréta (23) kristály (1) kristoff (1) krónikái (1) kulcs (2) külföldi (1) kűlid (1) különleges (12) különlges (1) kultúra (14) kumondhatatlan (1) küt (1) kutyák (2) kvíz (3) láda (1) lágy (1) lajos (1) lajos király (1) lakatlan (42) lakk (6) lakó (1) lakótárs (1) lakozott test (1) Landon (1) lap (2) lapok (13) lapos (1) lapos ecset (2) latin (1) Latouche-Tréville gróf (1) laura (1) Lauren Hom (1) layer (4) lazítás (1) La Fayette (1) la fayettte (1) La Force börtön (1) lebensborn (1) lefestés (1) legényfogó (1) legújabb (2) lelkek (1) lemosó (2) lények (1) lépés (2) lépések (1) lépésről-lépésre (1) lepke (3) letöltés (5) letöltések (4) levelek (2) Liam (1) libri (4) libro (2) lidl (1) life is magic (1) light (5) light blue (1) light green (2) ligretto (1) like (1) lila (2) limitált (1) line (19) line lost (14) Literatúra (4) little (1) little bird (1) live (1) livetree (1) (2) logika (1) lois (1) loser (1) lost (11) lovak (1) lovas (1) lovas kaland játék (1) love (2) lover (1) loxford (1) macskák (2) madár (3) mag (1) mágia (1) magic (4) magical forest (1) magical jungle (20) magic is life (1) mágikus (19) mágikus dzsungel (20) magyar (11) Magyarország (2) Magyarországi megjelenés (1) magyar kiadás (2) man (1) manage (1) mandala (10) mandala színező (1) manó (6) manókönyv (4) Marie (1) marker (4) márki (1) Marotta (2) mask (1) masking (1) masking tape (1) masni (1) második (1) maszk (1) maszkoló (1) matrica (2) matt (2) matyó (3) matyóföld (1) matyóföldi (1) mázoló (1) meg (9) megbocsátás (1) megjelenés (4) megjelent (1) megölni (1) megölni a királyt (1) megosztás (1) megvéd (1) megvédi a rajzot (1) mennyország (1) méretű (1) mérgezett (1) mérgezett alma (1) mermaid (1) merrion (1) merry (1) mese (4) mesebeli (1) mesekönyv (1) mesés (2) mester (1) mesterművek (1) Mezőkövesd (2) Mia (1) Millie (2) Milton (1) mind (1) mini (23) Miniature (2) Miniature Enchanted Forest (1) Miniature Secret Garden (2) Miniatűr Titkos Kert (1) minta (1) minták (1) miror (1) misfall kvíz (1) missfall (1) mistery (1) Mistery of the Ice Palace (1) mi kis falunk (1) modell (1) modell & hobby (1) modern (1) molter (1) moly (2) money (1) monica (1) monopoly (1) monpoly (1) mooshrum (1) mopsz (2) mosás (12) motívum (3) motívumok (15) moyra (3) moyra köröm díszítő ecset (3) műanyag (2) műanyag paletta (1) múlt (1) music (1) művek (1) művész (2) művészi (2) My (1) My first (1) My first plant journal (1) nagyoknak (1) nail (8) nail decoration brush (11) nap (1) naplemente (1) napló (2) napoleon (1) napra (2) napraforgó (2) naptár (2) naptár és kifestő (1) naracssárga (12) narancs (2) narnia (1) navigator (1) needle pen (1) negyed (3) negyed évente (3) négyzet (3) nemes (2) Nemes Takách Kata (1) nem hullik (1) népi (2) nevestörlőkendő (1) névnapok (1) new (6) Newton (5) nickelodeon (1) nornák (1) növekvő (1) novella (1) növény (3) növény gondozási tanácsok (1) növesztés (1) nyelv (1) nyeremény (2) nyereményjáték (1) nyertes (1) nyomás (1) nyomott (2) nyomtatás (6) nyomtatott kép (1) nyomtató papír (10) nyugalom (27) nyulacska (1) nyuszi (1) O. (7) of (5) oil (5) okosan (1) okostojás (2) okostojásjáték (4) okostojasjatek.hu (38) okostojás webáruház (3) oktatás (7) oktató (4) október (3) olaf (5) olaj (8) olajpasztell (5) olajpasztell kréta (1) olajpasztell rajzok (3) olaj pasztell (3) olaj pasztell színezés (2) olaystation (1) oldal (1) olga (6) olló (2) one (1) online (2) önmagunk (1) op (1) optima (1) optima brush set (1) optima ecset készlet (1) op ecset (4) óra (1) orange (11) orchidea (1) origami (1) öröm (1) orsolya (2) ország (3) országcímerek (1) össze (18) összekötős (2) összemosás (11) összetartás (1) összetört (6) ötöző (1) ötözött (1) Otthon Édes Otthon (1) Otthon Éeds Otthon színezőkönyv (1) öv (1) owl (3) page (2) paint (5) painter (1) painters tape (1) palace (1) pálcika (5) paletta (1) palota (1) panda (1) pandala (2) Pannon (4) Pannon-Literatúra Kft (4) pap (2) paper (6) paper pencil (1) paper pencile (1) papír (10) papír ceruza (3) parádi (2) parancsnok (2) Paranormalcy (1) parcella (1) paris (1) párizs (2) part (1) partvonal (7) paste (1) pastel (1) pastell (14) paszta (1) pasztel (1) pasztelkréta (2) pasztell (17) pasztellkrlta (1) pasztell kréta (3) páva (5) pc (2) pen (2) pencil (74) pencil set (20) pentart (17) pentart akril festék (12) pentart befejező lakk (2) Pentart fehér és fekete akrilfestékek (50ml (1) pentart ffehér matt akrilfesték (1) pentart hópaszta (1) pentart matt fekete akrilfesték (1) pentart snow paste (1) pénz (3) pepin (1) perzsa (1) pest (1) peter (1) Pewterschmidt (1) phe-puha (1) pheneés (2) phoebe (1) photoshop (1) photosop (1) pianovszky (1) Piatnik (1) picture (1) pigeon (1) pihentető (6) pikk (1) pilc (1) pillanatok (6) pillantás (1) pink (3) piros (6) pirosbetűs (1) pirosbetűs ünnep (1) pirple (3) plankton (1) plant (1) plant journal (1) player (1) politika (1) pompás (1) pont (2) pontok (2) pontösszekötős (2) pontra (2) pontról (2) por (13) porpasztell (12) portré (1) pöttyös (1) presentacio (2) Presentation of Carioca 12-piece crayon set - With video (1) press (4) princesse (1) printer paper (4) print picture (1) program (1) pszihológus (1) püles (1) pumkin (3) Punch (1) Punctually (1) Punctually Punch (1) purple (2) Quahog (1) quastion (1) quiz (1) R. (1) rachel (1) rács (1) radír (3) radírozhatóság (3) ragasztó (2) rajz (11) rajzfilm (1) rajziskola (1) rajzok (1) rajzolás (3) rajzshop (1) rák (1) raszírozhatóság (1) red (3) reendears (1) rég (1) regény (3) rég múlt (1) rejtély (1) rejtélyes (1) relaxation (19) relex (1) relytély (1) rén (1) renée (1) rénszarvas (1) resteurant (1) rész (3) részlet (2) réteg (3) rita (2) romantika (3) römi (1) room (1) rosdás (1) rose (1) ross (1) Royal (2) rózsa (2) rózsaszín (3) rtl (1) rtlII (1) rudacska (1) ruha (1) ruler (2) ryan (1) sablon (3) sablon készítés (1) Sahrazád (2) samsir (1) sar (1) sárga (11) sarok (88) Scenes (2) Schmidt (1) Schnell Ádám (1) secert (4) secret (16) secrets (3) secret garden (6) Secret Garden (1) secret garden coloring book (5) segédletkértya (1) segítőkészség (1) selymes (1) seprű (2) set (7) Seth MacFarlane (1) Sharanfer (1) sharpen (1) Shiva (1) shoe (1) shop (3) showder (1) showder klub (1) siker (2) sikerélmény (1) sikság (1) skála (1) skorpió (1) sky (2) smith (1) snail (1) snailhause (1) snow (2) snowball (1) snowman (2) snow paste (1) soap (1) socks (1) Sofi Bastos (1) soft (3) soft color pencile (1) sokoldaló (1) sokoldalú (1) solya (1) Solymár András (1) soma (1) somatársas (1) soma kártya (1) Soós Tibor (1) sophiel (6) söprű (1) sóra szigete instagram (1) sorban (1) sorozat (13) sorrend (1) sorry (1) sötét (3) sötét lila (2) sötét rózsaszín (19) souls (1) spatula (1) spiele (1) spongebob (1) spongyabob (1) spray (5) Spring (1) Spring Scenes Coloring Book (1) stable (1) star (1) star stable kvíz (1) star stable online (1) Steffi Lynn Tsai (1) stencill (1) step (1) stewie (1) stick (1) stockdale (1) stone (2) story (1) storys (1) stratégia (3) stratégiai (1) stressz (44) stresszoldás (46) stress release (19) Studio (1) sugar (1) Sullivan (1) Sullivant (1) super soft (1) sűrű (2) sütik (4) sutyipupák (1) Swanswell (1) sweet (1) Sylver (1) szabadon (2) szakítás (1) szalag (3) szalay (2) szálloda (1) szalma (1) szalma jason (1) szám (5) számok (2) számokkal (1) szandra (3) szandy (1) szappan (1) szár (1) száradás (1) száradási idő (1) szarvas (1) szavak (1) szavanna (1) szavannák (1) székely (2) széles (1) szélesválaszték (1) szellem (1) szemcsés (1) szenvedély (2) szép (1) szép írás (1) szered meg mind (1) szerelem (11) szeretet (2) szerető (1) szeretőből feleség (1) szerezd (1) sziámi (1) sziget (33) szigete (123) szigetek (2) szimbólum (2) szín (12) színei (4) színek (7) színeket (1) színek kikeverése (1) színes (63) színes ceruza készlet (5) színes képek (2) szinetikus (1) színezés (19) színezéseim (1) színezhető (3) színező (120) színezőkönyv (130) színezős (2) színező készlet (1) színezz (51) színezzvelem (21) színezz velem (56) Színezz Velem! 49. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (2. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 50. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (3. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 51. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (4. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 52. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (5. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 54. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (7. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 55. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (8. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 60. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (13. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 61. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (14. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 62. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (15. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 63. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (16. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 64. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (17. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 65. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (18. rész) – Videóval (1) Színezz Velem! 66. rész Johanna Basford Mágikus Dzsungel 8. oldal (19. rész) – Videóval (1) szinkron (1) színösszemosás (8) színpompás (1) színskála (5) színskál sablon (1) szintetikus szőr (1) színváltó (1) színvarázs (3) szín összemosás (4) szín összemoshatóság (1) szitakötő (1) szív (6) szívatás (1) szó (1) szoba (2) szobafestő (1) szobafestő mázoló (1) szobrász (1) szóda (1) szögletű (1) szőr (1) szórakozás (1) szűcs (2) szűr (1) tábla (3) tabu (1) tabu szó (1) tackenoko (1) talaj (1) tanácsok (2) tanítás (1) tanulás (10) tanulságos (1) tápanyag (1) tapasztalat (2) tapasztalataim (1) Tapasztalataim a rajzok fekete határvonalainak eltüntetésével kapcsolatban (1) tape (1) Tapodi Brigitta (1) társ (5) társas (8) társasjáték (10) tarsasnavigator (1) tartalom (1) tartás (1) táska (1) táskában elfér (1) tavasz (1) tavaszi (1) Tavaszi Jelnetek színezkönyv (1) technika (55) technique (35) tégely (1) tégelyes (7) tégelyes tempera (7) tél (1) tele (1) télihatás (1) tempera (9) templeta (4) temporello (1) temporello stick (1) tér (1) terápia (4) Teresa (2) Teresa Goodridge (4) Teresa Goodridge Country Charm Coloring Book (1) Teresa Goodridge Home Sweet Home Coloring Book (1) Teresa Goodridge Spring Scenes Coloring Book (1) térhatású (1) termék (2) termék bemutató (2) természet (1) természetfölötti (1) textil (1) te vagy az egyetlen (1) the Dawn sterelem (1) The New York Times (1) The Wrath (1) though (1) thought (1) tinta (16) tintás (22) tintás kaland (1) tiszta (3) tiszta víz (3) tisztitás (1) tisztító (1) titkai (2) titkok (1) titkok vihara (1) Titkok vihara a Boszporusznál (1) titkos (16) titkosnapló (1) titkos kert (8) to (2) (1) (9) tök (2) tökéletes fedőképesség (1) töklámpás (1) toll (5) tollak (1) tömör (1) tömör festék (1) tömör plakát festék (1) tools (18) toools (1) törlő (1) Török (1) török (1) törökország (1) Török Balázs (1) torony (1) tört (4) torta (2) tortacsodák (3) történelem (4) történet (1) történetek (1) totkos (3) toturial (12) tree (3) treff (1) trilógia (1) trollop (2) Trux Béla (1) trying (1) ttavirózsa (1) ttekerés (1) (1) tűfilc (1) tükor (1) tükör (1) tükrös (1) tunyacsáp (1) tv (1) új (6) új élet (1) Ulpius-Ház (1) um (1) uni (6) univerzum (1) Uni Chalk Marker Folyékony kréta (6) ünnapi (1) ünnep (2) ünnepek (2) ünnepi (1) Uno (1) úr (1) Urbánszki László (1) uriel (3) utazás (1) útazás (1) útmutató (1) vad (2) válás (1) válasz (2) válaszok (2) választék (1) valentina (1) váltó (1) váltókocka (1) Van (1) Vándor Éva (1) varázs (4) varázslatos (9) variáció (4) Várkonyi Tibor (1) vásárlás (1) vastag (11) vatta (8) Veda (1) Veda Sylver (1) Veda Sylver Titkok vihara a Boszporusznál (1) védelem (1) védő (1) végű filc (1) vékony (1) velem (28) ventus (2) verseny (2) vicki (1) victoria (1) vidéki (2) vidékibáj (1) Vidéki báj színezőkönyv (1) Vidéki farm jelenetek kifestőkönyv (1) vidéki jelenetek (1) videó (73) vigyázó (1) vihar (1) világ (3) világa (1) világbajnok (1) világos (2) Vincent (1) virág (57) virágálom (50) virágok (6) virágok világa (1) virágos (2) viráhok (1) visszafordító (1) víz (10) vízáló (1) vízesés (2) vízeséses naplemete (1) vizes ecset (1) vízfesték (1) vízőntő (1) vizuális (14) víz bázisú (1) Vogue (1) vonal (3) vonalak (3) vonalak eltüntetése (10) vonalvastagság (1) vonalzó (2) vörös (1) walpaper (1) walt (5) walt disney (5) water (20) watercolor (19) water brush (16) web (1) Webb (1) webshop (1) welt (1) Wermer (1) white (4) White (18) white crayon (2) white ink (1) white paint (1) white pencil (4) white tempera (1) whrite you name (1) wild (1) windowa (1) windows (1) winner (1) Winsor (5) Winsor & Newton (5) Winsor & Newton Ink White Blanco (5) Witches (8) withe (1) WoF (23) wolf (1) wonderlands (3) word (24) word of flowers (27) world (25) world of flowers (27) x-box (1) xmas (1) xvi (1) xvi lajos (1) year (1) yellow (16) youtube (99) youtubefacebook (2) zahra (1) zalán (1) zene (1) zokni (1) zöld (13) zsebkendő (1) zseton (1) zsír (3) zsírkréta (3) matt) bemutató (1) vértanuk (1) Történelmiregény-írók Társasága (1) Címkefelhő
süti beállítások módosítása